Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ohgosza | użytkownik

imię i nazwiskoMałgorzata adres zarejestrowany06.06.2009 @14:08:08 ostatnio na stronie26.12.2011 @22:57:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty13 komentarze176 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~3arteq    04.07.2010 @16:47:26
to jeszcze zagladasz na da ?

dzięki
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    12.03.2010 @19:03:06
bo lubisz zachody ? ;p
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    24.01.2010 @15:20:20
już wiem ^^

dziękuje
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    19.01.2010 @21:52:05
no co ? xD coś nowego by było inne go ;]
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    19.01.2010 @21:40:21
może w końcu któraś bardziej się rozbierze xD
ostatnio edytowane: 2010-01-19 21:40:37
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    13.01.2010 @23:17:38
nowa chwilowa :P
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    05.01.2010 @13:03:58
i tak nie na tyle ile bym chciał
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    04.12.2009 @19:02:39


_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    02.10.2009 @16:55:55
spokojnie nie moje ^^ hehe

dzięki
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    29.09.2009 @12:00:54
dziękuje
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    28.09.2009 @12:05:13
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    25.09.2009 @12:16:00
fajne profilowe ^^
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~mychna    18.09.2009 @11:49:19
wspaniale wychodzisz na zdjęciach
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~3arteq    13.09.2009 @14:53:44
oj taaaak
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    13.09.2009 @11:00:19
:D


zaraz na Ciebie przyjdzie pora :D:D
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~silviia    12.09.2009 @22:28:29
dzieki
~dreadmaster    04.08.2009 @09:17:25
dzięki :D
_______
pieprzyć waszą ostrość!

"łapie chwile ulotne jak ulotka"
~Alternativee    30.07.2009 @19:54:14
powodzenia.
_______
Open your eyes, before you die.
~dreadmaster    26.07.2009 @16:26:08
nie ma za coto Twoje praca nie moja zapraszam do mnie
ostatnio edytowane: 2009-07-26 16:41:01
_______
pieprzyć waszą ostrość!

"łapie chwile ulotne jak ulotka"
~3arteq    25.07.2009 @11:02:00

prosze
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    20.07.2009 @22:53:20
no zdjęcie dodałem ;p
i komp nawet działa to i jestem :P
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    20.07.2009 @22:50:56
no dziś dziś
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    08.07.2009 @22:54:05
chyba przewracając się robił albo nie wiedział gdzie się patrzy ^^

co jeszcze lubię? w sumie to wiele rzeczy
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    08.07.2009 @22:50:24
kto tak Cie przyciął na profilowym ?
oj nie ładnie nie ładnie tak bez noska jeszcze
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~3arteq    08.07.2009 @22:46:33
^^
może za bardzo po galerii nie widać , ale owszem lubię
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt